Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Wszystko i o wszystkim...

Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez nat54ret » N lip 26, 2009 5:35 pm

Zakładam temat by podyskutowac o kilku zjawiskach.
Pierwsze- o tym, że była lista satanistycznych niby zespolów ZAKAZANYCH. Jakis pan Nowak to robuił czy cos...
Drugie-czy można sie doczepić kultu szatana w tekstach Turbo? Niby zespół satanistyczny ? :D:D
Czy uwazacie że powinny byc zakazywane wystepy zespołów np kat, vader, behemoth? czy oni naprawde propaguja satanizm?
Trzecie-wiara,religia ogólnie.

Ode mnie:
Ja akurat jestet niewierzacy, nie praktykujący.
Nie podoba mi sie wiele w tym kraju jesli chodzi o kosciół, religie. Jestem za tym że kazdy może i powinien wierzyc lub nie w co i kogo chce. I nic nikomu do tego. U nas jest niby 90% katolików a to bierze sie ze statystyk chrztu. Nawet Nergal z behemotha jest oficjalnie w kosciele, jak i reszta muzyków metalowych i wiekszosc ludzi bo mimo tego ze od dawna nie maja nic wspolnego z wiara i kosciolem to są wpisani bo kiedys ich rodzice ochrzcili.
Są jaja też teraz z koncertem Madonny .. ludzie chcą msze organizowac, modlic sie zeby odwolali koncert bo jest w jakies swieto i nie wiem no... ŻENADA poprostu!
Tak samo nie rozumiem i potepiam głupote ludzi którzy zakazują wystepów zespołów. Przeciez jest WOLNOSC. kazdy moze robic co chce. Są ludzi ktorzy chca isc na koncert satanistycznego zespolu-wiec niech ida. Inni chca do kosciola-niech ida. Czemu Ci z kosciola narzucają innym co jest dobre a co złe? Jak sie komus coś nie podoba to niech tego nie ogląda. Proste.

Z Turbo tak dla żartu;] Trzeba dziekowac i sie cieszyc że nikt nie chcial protestowac przed koncertami Turbo - no bo wkoncu KAWALERIA SZATANA!! - czyli co? propagowanie satanizmu:D:D
nat54ret
 

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Zagor » N lip 26, 2009 5:36 pm

nat54ret - stary, wreszcie mądrze prawisz Nie wiele razy miałem okazję się z Tobą zgodzić

TURBO - absolutnie NIE propaguje satanizmu czy innej ideologii wymyślonej przez KK. Tytuł "Kawaleria Szatana" - a teksty utworów sa przecież wręcz z innej strony. "Szatan kusić będzie wciąż, trzymaj krzyż, zwyciężysz go" - gdzie tutaj jakikolwiek satanizm?

Zakazywanie koncertów przez Nowaka -
Ten człowiek jest chory umysłowo i powinien zostać umieszczony w zakładzie psychiatrycznym. Ostatnio przegrał proces z Darskim, to teraz ma zamiar go pozwać za utwór "Chwała Mordercom Wojciecha (997-1997 - dziesięć wieków hańby)" który ukazał się w 1997 roku na płycie "Pandemonic Incantations". Utwór ma już 12 lat i NIKT nie odezwał sie ani słowem na jego temat. Aż do niedawna, gdy Nowak powiedział że pozwie Nergala za - "utwór Chwała.... który ukazał sie w...2008 roku!". Gdy czytam o postepkach tego człowieka, jestem zażenowany.

Lista zespołów zakazanych:
Na szczęście nie zrobiła ona wielkiej krzywdy metalowcom na dużą skalę. Ale ostatnio...
weźmy przykład koncertu zespołu KAT & Roman Kostrzewski, który miał sie odbyć w czerwcu na dniach miasta Żmigrodu. Pojawiły się protesty miejscowego moherowego plebsu i do akcji wkroczył facet w czerni. Koncert oczywiście przeniesiono i w rezultacie KAT wystąpił w Żmigrodzie w innym terminie. Nie na dniach miasta, jak to miało być pierwotnie. Ta historia uczy, że lista nie musi znaleźć się w urzędach miast, aby koncert został odwołany. Wystarczy JEDEN fanatyk religijny i cała impreza może zostac zniszczona.
Wracając do tematu zespołu KAT, to im zawsze rzucano kłody pod nogi. Po pamiętnym festiwalu w Jarocinie rozpuszczono plotkę, jakoby KAT miał zainspirowac "Czarną Mszę". Jest to oczywiście bzdura, bowiem "Czarną Mszę" prowadził zespół Test Fobii - Kreon (głowinie wokalista - Zaran) i do tego rozbili krzyż na koncercie. Oczywiście wszyskto zostąło zwalone na KATa i ma problemy z koncertami aż po dzisiejszy dzień. Na pewno na to mają wpływ teksty, ale ktoż bierze je całkowicie na serio? To jest po prostu jakiś rodzaj ekspresji.

Moim zdaniem ani Vader, ani Behemoth, ani KAT nie są w żaden sposób szkodliwe. Trzeba mieć do wszystkiego w miare zdrowe podejście.

Religia...
No cóż - ja mam wszystkie sakramenty, czyli statystycznie figuruję jako taki "true katolik". Jeżeli chodzi o praktykowanie i samą wiarę - podobnie jak u nat54reta. Cóż mogę dodać od siebie - moim marzeniem jest wycofanie religii ze szkół. To jest łamanie konstytucji, bowiem obywatelowi RP przysługuje wolność wyznania i przekonań religijnych. Sytuacja, w której - mam więcej godzin religii tygodniowo niż matematyki czy nawet biologii jest dla mnie bardzo frustrująca. Wolałbym, aby religia była sobie w szkole jako dodatkowy przedmiot polekcyjny dla chętnych. Teraz w szkole religia liczy się normalnie do ocen. Niedawno można było nie zdać z religii i nie groziło to żadnymi konsekwencjami. Teraz ten przedmiot jest traktowany na równi z językiem polskim czy historią. PARANOJA!
Avatar użytkownika
Zagor
Ostatni Wojownik
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 12:00 am

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez nat54ret » N lip 26, 2009 5:37 pm

No wiadomo że Turbo nie propaguje:) w tekstach tak jak napisałeś jest wrecz odwrotnie. Ale chodzi mi wlasnie że to cud że jacys zapalency katoliccy za sam tytuł płyty nie zaczeli sie burzyc. tego by jeszcze tylko brakowało. A nic mnie w tym kraju nie zdziwi.


Są podstawowe racje jak to że w konstytucji jest zapisana wolnosc wyznania.
I jest wolnosc słowa.-jesli chodzi o teksty (chwala mordercom sw.wojciecha), poza tym to jest sztuka!
No naprawde zakazywanie czegokolwiek przez kogokolwiek jest nienormalne.


Na szczescie zauwazam że jednak nasz kraj sie zmienia, starsze pokolenia odchodza, teraz wszyscy mają pełny dostep do internetu, można dotrzec do wszystkiego! Nasi rodzice tak nie mogli i może dlatego my jestesmy teraz bardziej uświadomieni? Mamy szersze pojęcie? wieksza wiedze.
Konczac o tym , powiem że mamy przeciez konkordat dzieki naszemu papiezowi. Jestesmy zwiazani z watykanem. To co nalezy do kosciola to teren i wlasnosc i podlega watykanowi!! + z naszych podatków co roku pieniadze ida na kosciol. Katolicki oczywiscie. a i tak oprocz tego kazdz jak glupi placi przy kazdej okazji kolejne pieniadze na kosciol, w formie ofiary na mszy, za pogrzeb, za slub, chrzest itd.
Oczywiscie nie zamierzam tu najezdzac na kosciol czy namawiac kogolwiek do czegokolwiek, ale to jest wszystko zdrowo popieprzone i tyle.

Peter (a propo utworu 'God Is Dead') mówił że nie chodzi o katolickiego boga takiego, tylko chodziło o bóstwo ogólnie. Że jakis 'bóg' jakies bóstwo is dead.
Roman za to mówił że nie jest satanista. Że odwrócony krzyż to poprostu rodzaj buntu a nie wielbienia szatana.

hehe własnie zauważył ten utwor po 12 latach :D
zreszta ten gosc juz raz przegrał z Darskim, po co to robi kolejny raz? powalony gosc jakis jest

'zagor19:
Trzeba mieć do wszystkiego w miare zdrowe podejście.'

Kazdy czlowiek jest inny. komus cos sie nie podoba to niech tego nie slucha. niech nie oglada.
ale niech sie nie wtraca czy zakazuje innym robienia tego na co maja ochote!

Religia w szkole... masakra. Powinni zlikwidowac ten przedmiot w ogole. Albo skoro juz to w progranie powinny byc przedstawiane rozne religie swiata, a nie tylko jedna. Ile sie nasluchalem czy naczytalem o tym ze prowadzacy religie dyskryminowali na oczach calej klasy z roznych powodow. Tez z powodu np wygladu,kolczykow,dziar czy ubioru.
Powinni tez zdjac krzyze z miejsc publicznych. Dlaczego panstwo jako instytucja narzuca religie wszstkim. ja nie wierze wiec nie chce zeby w urzedach, w sejmie wisialy krzyze.
nat54ret
 

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Marius Magnus » N lip 26, 2009 5:38 pm

Są podstawowe racje jak to że w konstytucji jest zapisana wolnosc wyznania.


Ktoś zmusza Cię to agnostycyzmu/ateizmu?

I jest wolnosc słowa.-jesli chodzi o teksty (chwala mordercom sw.wojciecha), poza tym to jest sztuka!


Nikt chyba nie nakazuje Ci pisania tych oklepanych fraz? - same wychodzą z Twojej głowy? A "sztuka" użyłeś dla określenia jednostki, tak? "Sztuka jest sztuka" mówili w jednym filmie.

No naprawde zakazywanie czegokolwiek przez kogokolwiek jest nienormalne.


Mama każe śmieci wynosić i lekcje odrabiać?

To co nalezy do kosciola to teren i wlasnosc i podlega watykanowi!


Może jeszcze jest to teren wyłączony spod polskiej jurysdykcji, a księża, jak przedstawiciele Watykanu mają immunitety?

kazdz jak glupi placi przy kazdej okazji kolejne pieniadze na kosciol, w formie ofiary na mszy, za pogrzeb, za slub, chrzest itd


Każdy? Ty też? Swoją drogą od kiedy przynależność do KK jest obowiązkowa, sakramenty takoż?

Oczywiscie nie zamierzam tu najezdzac na kosciol czy namawiac kogolwiek do czegokolwiek, ale to jest wszystko zdrowo popieprzone i tyle.


Oczywiście, że nie. Ty tylko po stronie prawdy stoisz, obelg na nikogo nie rzucasz.

Peter (a propo utworu 'God Is Dead') mówił że nie chodzi o katolickiego boga takiego, tylko chodziło o bóstwo ogólnie. Że jakis 'bóg' jakies bóstwo is dead.


Akurat Bóg umarł - na krzyżu i zmartwychwstał, więc samemu tytułowi przeciętny chrześcijanin nie miałby nic do zarzucenia.

Roman za to mówił że nie jest satanista. Że odwrócony krzyż to poprostu rodzaj buntu a nie wielbienia szatana.


Roman generalnie wiele mówi i najczęściej pieprzy od rzeczy (to nie tylko moja opinia, nie nie), zwłaszcza o metafizyce.

zreszta ten gosc juz raz przegrał z Darskim, po co to robi kolejny raz? powalony gosc jakis jest
- A przegrał w tej samej sprawie?

Kazdy czlowiek jest inny. komus cos sie nie podoba to niech tego nie slucha. niech nie oglada.
ale niech sie nie wtraca czy zakazuje innym robienia tego na co maja ochote!


Nie ma wolności dla wrogów wolności!

Powinni tez zdjac krzyze z miejsc publicznych. Dlaczego panstwo jako instytucja narzuca religie wszstkim. ja nie wierze wiec nie chce zeby w urzedach, w sejmie wisialy krzyze


Krzyże parzą? Jak ktoś nie znosi ornitologii to mają na jego drodze godła zdejmować?




Krótko mówiąc - skoroś taki wolnomyśliciel to czemu klepiesz ciągle banały?
Marius Magnus
Syn Burzy
 
Posty: 31
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 1:00 pm

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Wiwern » N lip 26, 2009 5:39 pm

prawdą o wszechświecie jest IMO mieszanka materializmu i determinizmu, ale nie zmienia to faktu, że trzeba chodzić do kościoła przynajmniej na śluby i pogrzeby - takie życie
Avatar użytkownika
Wiwern
Kawalerzysta Szatana
 
Posty: 1559
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 1:00 pm
Lokalizacja: Luboń

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Caleb » N lip 26, 2009 5:40 pm

Napiszę komentarz w punktach
Mamy w państwie wolność wyznania. Każdy może wyznawać religię, jaką chce, wierzyć w co chce lub nie wierzyć wcale. Na religię w szkole nie trzeba przecież chodzić, nie jest obowiązkowa. Wystarczy napisać oświadczenie. Chyba, że coś się zmieniło?
Wydaje mi się, że nie można być wierzącym niepraktykującym. Skoro wyznaje się jakąś religię, to postępuje się według jej zasad. Jeśli tylko wierzysz w istotę wyższą, że gdzieś jakaś jest, to nie wyznajesz religii.

Nowak to oszołom i nie warto zawracać nim sobie głowy. Robi wokół siebie szum medialny, nie wiem właściwie po co, bo ludzie i tak patrzą na niego z politowaniem. Przynajmniej tak mi się wydaje i mam taką nadzieję.

Sprawa koncertu Madonny, to moim zdaniem zwykła reklama. Odwoływanie koncertów czy innych imprez z powodu tego, że się komuś nie podoba wykonawca czy też ze względu na np. żałobę narodową uważam za nadużycie. O ile oczywiście przekazywane tam treści nie są szkodliwe. Jak ktoś sądzi, że nie wypada się bawić, bo jest żałoba, to nie idzie na koncert.

Nie wiem, jak Sejm, ale urzędy oraz sądy są bezwyznaniowe i nie ma tam żadnych symboli wyznaniowych, np. krzyży.

To tyle. End of transmission
Caleb
V.I.P
V.I.P
 
Posty: 1185
Dołączył(a): N maja 24, 2009 2:00 pm
Lokalizacja: pod sceną; techniczny,sklepikarz

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Zagor » N lip 26, 2009 5:41 pm

Calebie, wszystko można Można dokonac nawet aktu apostazji i napisac to oświadczenie odnośnie religii w szkole. Tylko popatrz co miałby taki uczeń "Kowalski" po napisaniu takiego oświadczenia. W naszym kraju istnieje stereotyp "polaka katolika". Załóżmy że Kowalski napisał oświadczenie i nie chodzi sobie na ten przedmiot. Ma już na samym wstępie spapraną opinię i jest uznany za odmieńca i oszołoma. Nie tylko przez uczniów, ale też przez pracowników szkoły, nauczycieli i dyrektora. To jest właśnie to...
I o to mi chodzi, że - religia powinna być przedmiotem dodatkowym w szkole, zajeciem pozalekcyjnym, - nawet w ramach świetlicy. I to by spokojnie wystarczyło. 3 godziny tygodniowo, zeszyty sprawdzane co trzy tygodnie (sic!), sprawdziany czy różne głupoty typu plakat na jakiś temat - to jest gruba przesada. Sam w swojej szkole chciałem zaproponowac likwidację tego przedmiotu w klasie maturalnej, na rzecz dodatkowych lekcji z przedmiotów maturalnych. Tylko co by mi to dało? Czy ktoś by mnie poparł? Czy po nieudanej próbie byłbym w tej samej sytuacji co teraz? Nie.
Co do wspomnianych przez nat54reta naukach o religiach świata - to wszyskto jest ujęte w podstawie programowej religii - tyle że jest na to przewidziana jedna lekcja, w której dowiadujemy się że wszystko jest be, tylko nasza 'święta".
Avatar użytkownika
Zagor
Ostatni Wojownik
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 12:00 am

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Marius Magnus » N lip 26, 2009 5:42 pm

Kowalski na pewno by tego nie zrobił!

http://www.youtube.com/watch?v=r5NC5GS-7Tg

!
Marius Magnus
Syn Burzy
 
Posty: 31
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 1:00 pm

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez nat54ret » N lip 26, 2009 5:44 pm

czy tylko mi sie wydaje że Marius Magnus to jakiś oszołom?

no właśnie zagor ma racje. Chodzi o tą opinie-wszystko można, ale jakie to ma potem konsekwencje? Jestes wytykany i obgadywany. Lepiej siedziec cicho niestety w takiej sytuacji bo nic sie nie zdziała.

Myśle że u nas zajdą takie zmiany jak w europie zachodniej. w Austrii na przykład. Tam msza jest raz na tydzien i to jedna w niedziele, i kosciol nie jest zapełniony jak u nas podczas pieciu czy wiecej mszy w ciagu jednego dnia.
nat54ret
 

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Laurearel » N lip 26, 2009 5:45 pm

Pierwsze- o tym, że była lista satanistycznych niby zespolów ZAKAZANYCH. Jakis pan Nowak to robuił czy cos...

HALO ! Nie wiesz w jakim kraju żyjesz ? Takie rzeczy tylko w Polsce :P
Drugie-czy można sie doczepić kultu szatana w tekstach Turbo? Niby zespół satanistyczny ? :D:D

Jak ktoś się będzie chciał to i się doczepi ;p
Zazwyczaj katole.
Czy uwazacie że powinny byc zakazywane wystepy zespołów np kat, vader, behemoth? czy oni naprawde propaguja satanizm?

se jaja robisz , czy to tak poważnie ?
Trzecie-wiara,religia ogólnie.

Generalnie agnostycyczm, natomiast nie wiem zupełnie jak już czy bardziej pasuje pod teizmu czy ateizmu. Znaczy się generalnie zakładam że możliwe że żyje fizyczna siła która tym wszystkim steruje (znaczy się przyrodą itd), natomiast uważam że nie ma czegoś takiego w stosunku do duchowej sfery - chyba łapiecie o co mi chodzi , nie wierzę w te wszystkie sądy ostateczne, życie po śmierci, i że naczelny wie o czym teraz myślę ;p

Natomiast odnośnie tego co się dzieje o unad - boli mnie to , przykre że tak jest z religią jak jest, generalnie najbardziej mnie denerwuje że zazwyczaj z winy katolików musze często wyrażac swoje zdanie, często odbierane w społeczeństwie jako nietakt itp, najchętniej wolałbym żeby temat religii był traktowany w społeczeństwie luźno - kto chce wierzy, kto nie - nie, ale zachowuje to dla siebie i nie robi takich cyrków.

Jeszcze nie przeszedłem się , ale rozważam apostazję już od paru lat - problem to rodzina i leń na plecach, kiedyś przy okazji załatwię parę spraw to i to pewnie. I nie na pokaz jak to zazwyczaj katolicy mówią - nie chodzi o statystki czy temat, po prostu taki mam system wartości - albo ktoś wierzy i jest w kościele zapisany, albo nie wierzy i nie jest.
Wolałbym, aby religia była sobie w szkole jako dodatkowy przedmiot polekcyjny dla chętnych.

j/w, z tym że uważam że religia powinna byc może nie tyle obowiązkowa, ale jeżeli ktoś się deklaruje za wierzącego powinien na nią uczęszczać.

Ja na religię w ostatnie lo nie chodziłem, nie wypisywałem się nawet chodź poszedłem z prośbą o to, to mi zaczęli problemy robic że już nie można itp, wiadomo o co chodzi, no to doszedłem do wniosku że skoro nie chcą mnie oficjalnie wypisac, to mam to w dupie i nie będę chodzic. I byłem konsekwentny, nawet mijałem się przed lekcją z księdzem i mówiłem "dzień dobry" po czym szedłem dalej ;)

Na szczescie zauwazam że jednak nasz kraj sie zmienia, starsze pokolenia odchodza, teraz wszyscy mają pełny dostep do internetu, można dotrzeć do wszystkiego!

Racja, z tym że zauważ że to się dzieje na całym świecie, i to jeszcze szybciej niż u nas. Myślę że za jakiś czas co prawda liczba wierzących pewnie drastycznie nie zmaleje, ale zwiększy się tolerancja, no i po prostu ludzie będą traktowali religię prywatnie, a nie na pokaz. Taką mam nadzieję.
Nasi rodzice tak nie mogli i może dlatego my jestesmy teraz bardziej uświadomieni? Mamy szersze pojęcie? wieksza wiedze.

Tu jest rzecz właśnie. Wiesz kiedyś powiedziałbyś to co teraz w dobie internetu, to byłbyś przez wszystkich na około uznany za pomylonego. Teraz ludzie mają dostęp do takich tematów i inaczej to traktują - młodzi, bo Ci starsi nadal żyją w starych czasach.
Konczac o tym , powiem że mamy przeciez konkordat dzieki naszemu papiezowi.

Aj, nie wspominaj o papieżu, taka szopka jaka była dzięki jego osobie przez pontyfikat, jak i nadal jest po śmierci - to bardziej budzi politowanie niż śmieszy.
Traktuje Wojtyłę na równi z wieloma wybitnymi , coś tam zrobił, ale bez przesady, razi mnie ta hipkoryzja Polaków - wielcy wierzący, pokolenie JPII , a potem co ? wyzywa żonę od ku*** i dzieci bije, wielki wierzący ...

Jeszcze tak tematem zespołów muzycznych - ja traktuje symbole jako show - z dystansem. Fajne jest to , bo symbole niosą jakiś przekaz bezsłowny, natomiast dzieciaki z pentagramami itp - nie no, żałosne i tyle. To pasuje na scenie i ogólnie do płyt, ale dalej już nie. Fajnie że mamy takie zespoły jak behemoth i vader, i odnośnie rwania bibli na koncertach behemotha - cieszy mnie to że zrobił to polski zespół a nie jakiś gorgoroth itp, przynajmniej to robi wrażenie ;) A tak jakby jakiś skan przyjechał i to samo zrobił raczej kiepska prowokacja (o już gorgoroth próbował w krakowie w 2004, oglądałem i co ? kicha ! dziadoskie i słabe i o co tyle huku było ? promocje dostali co jak co niezłą).

Myśle że u nas zajdą takie zmiany jak w europie zachodniej. w Austrii na przykład. Tam msza jest raz na tydzien i to jedna w niedziele, i kosciol nie jest zapełniony jak u nas podczas pieciu czy wiecej mszy w ciagu jednego dnia.

W porywach 10% spośród wszystkich wierzących :lol:
W Dani jeszcze mniej ;p
(A w Norwegi się kościoły pali [patrz Varg Vikernes] :twisted: ]


btw. Można by zmienic layout forum bo wali strasznie po oczach i już nie pierwszy raz mi się ciężko pisze na nim ;/ Pozdro
Laurearel
Syn Burzy
 
Posty: 96
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 1:00 pm

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Nogard » N lip 26, 2009 5:49 pm

Nie wtrącam się za bardzo, ale czytam Was. Choć niektórych postów nie dałem rady przeczytać do końca, niektóre darowałem sobie po pierwszych kilku linijkach, niektóre mnie rozbawiły... Ale apeluję o odrobinę kultury, mam tu na myśli wyzywanie się od oszołomów.

Przesłuchanie pana Kowalskiego zapodanego przez Mariusza polecam. Nawet jeśli się z nim nie zgodzicie, nie zaszkodzi dowiedzieć się, co ma do powiedzenia. Poza tym, jak dla mnie to bardzo fajna poezja śpiewana z inteligentnym i dobrym tekstem (przesłanie odłożywszy na bok).

Wczoraj fajną christian metalową kapelę wyszukałem :mrgreen: Tzn. słyszałem o nich już lata temu, ale nie miałem przyjemności posłuchać, a teraz jest jutub, na którym wszystko można znaleźć...
http://www.youtube.com/watch?v=sXktCbZzh8E
Muszę posłuchać więcej, ale chyba może wskoczyć u mnie na nr 3 w moim osobistym rankingu gatunku... :mrgreen:
Avatar użytkownika
Nogard
Moderator
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): N maja 28, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Caleb » N lip 26, 2009 5:54 pm

zagor19 napisał(a):Calebie, wszystko można :) Można dokonac nawet aktu apostazji i napisac to oświadczenie odnośnie religii w szkole. Tylko popatrz co miałby taki uczeń "Kowalski" po napisaniu takiego oświadczenia. W naszym kraju istnieje stereotyp "polaka katolika". Załóżmy że Kowalski napisał oświadczenie i nie chodzi sobie na ten przedmiot. Ma już na samym wstępie spapraną opinię i jest uznany za odmieńca i oszołoma. Nie tylko przez uczniów, ale też przez pracowników szkoły, nauczycieli i dyrektora.
Z tego co pamiętam, w szkole, chyba wczesna podstawówka, jedna osoba nie chodziła, bo była innego wyznania. My, jako dzieci, tylko z ciekawości pytaliśmy, czemu nie chodzi i tyle. Nikt nikogo od heretyka nie wyzywał. Ale wtedy też nauczycielom żaden uczeń kosza na głowę nie zakładał...

zagor19 napisał(a):3 godziny tygodniowo, zeszyty sprawdzane co trzy tygodnie (sic!), sprawdziany czy różne głupoty typu plakat na jakiś temat - to jest gruba przesada. Sam w swojej szkole chciałem zaproponowac likwidację tego przedmiotu w klasie maturalnej, na rzecz dodatkowych lekcji z przedmiotów maturalnych. Tylko co by mi to dało? Czy ktoś by mnie poparł? Czy po nieudanej próbie byłbym w tej samej sytuacji co teraz? Nie.
Zapewne masz rację. Z reguły pierwszymi ofiarami rewolucji są jej ojcowie, trzeba to wyczuć. Ale teraz są 3 godziny religii w tygodniu? Sprawdzanie zeszytów co miesiąc? To się wiele zmieniło. Ostatnio koleżanka z pracy mnie zaskoczyła tym, że do religii są jakieś podręczniki, bo córce musiała kupić :shock: Sprawdzianów kilka było, bo jakoś ocenę musieli wystawić, ale i tak pamiętam, że było więcej śmiechu :)
"Za moich czasów" :) próbowali wprowadzić WS, czyli wychowanie seksualne. Po próbnym spotkaniu miałem napisane oświadczenie, że nie będę uczęszczał. Najbardziej się zdziwiłem, że na świadectwie miałem zaliczenie :)
Caleb
V.I.P
V.I.P
 
Posty: 1185
Dołączył(a): N maja 24, 2009 2:00 pm
Lokalizacja: pod sceną; techniczny,sklepikarz

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Wiwern » N lip 26, 2009 6:01 pm

no tak ogólnie krótko i na temat, to wyrażę się tak:
wkurwia mnie najbardziej, że zdecydowanie więcej Polaków jest fanatycznie przywiązanych do religijnych symboli (tzn także świąt, obyczajów itp) i są w stanie narobić tyle szumu, kiedy ktoś je depcze, a równocześnie tak wielu z nich na co dzień nie stosuje się do moralnych wytycznych kościoła katolickiego. Tzn. np. 16sto letnia idiotka, która się puszcza i zachodzi w ciążę, czy wandale i bandyci na ulicach nie wzbudzają takiego zgorszenia, jak np. koncert blackmetalowy. Tyle.
Avatar użytkownika
Wiwern
Kawalerzysta Szatana
 
Posty: 1559
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 1:00 pm
Lokalizacja: Luboń

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez nat54ret » N lip 26, 2009 6:03 pm

Marius Magnus napisał(a):
To co nalezy do kosciola to teren i wlasnosc i podlega watykanowi!


Może jeszcze jest to teren wyłączony spod polskiej jurysdykcji, a księża, jak przedstawiciele Watykanu mają immunitety?


dla Mariusa Magnusa i innych co nie wiedza że mamy konkordat i co to jest w ogole to tu gosc ładnie przedstawił. warto sie zapoznac zeby wiedziec w co nas wplątali:
http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem ... tykul.html
nat54ret
 

Re: Religia, wiara, rzekomy satanizm w tekstach

Postprzez Zagor » N lip 26, 2009 6:04 pm

Choć jawnie łamie to ustalenia konkordatu i daje polskiemu rządowi prawo do wypowiedzenia go, Tuskowi nawet w obliczu kryzysu gospodarczego wcale to nie przeszkadza. Oszczędności woli szukać w portfelach Polaków, niż na kościelnych salonach. Tajemnicą poliszynela jest to, iż potajemnie przekazał środki finansowe Rydzykowi na geotermię. No cóż, dla prezydentury gotów jest zawrzeć przysłowiowy pakt z diabłem. Skoro chce podzielić los zdrajcy Kwaśniewskiego oraz obłudnika Kaczyńskiego... już niebawem, bo w 2010/11 roku Polacy wystawią przy urnach jemu i jego ugrupowaniu należyty rachunek.


Pewnie ten artykuł został napisany przez UPR-owca :P Tyle że nie rozumiem, dlaczego autor nie wspomniał w artykule ani słowem o ówczesny premierze. A był nim :arrow: Waldemar Pawlak (obecny wicepremier). Miał dużo większy wpływ na ratyfikowanie niż Kwaśniewski. Wystarczyło dogadać się wewnątrz koalicji, i konkordat musiałby być renegocjowany...
Artykuł jest dobry, wytyka większość błędów Polskiej dyplomacji (która zgodziła się na takie śmieszne warunki), ale autor posługuje się wyłącznie ogólnikami. Mógł zamieścić kilka przykładów, żeby to było bardziej przejrzyste i dla mnie i dla Mariusa Magnusa :twisted:
Avatar użytkownika
Zagor
Ostatni Wojownik
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 12:00 am

Następna strona

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron