Tatuaże

Wszystko i o wszystkim...

Re: Tatuaże

Postprzez nat54ret » Śr sty 27, 2010 11:21 pm

.
Ostatnio edytowano Śr wrz 29, 2010 9:03 am przez nat54ret, łącznie edytowano 1 raz
nat54ret
 

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Cz sty 28, 2010 10:21 am

Fakt - rewelacyjne tatuaże.
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Pn kwi 26, 2010 2:09 pm

Obrazek

"Hard - corowiec" ;)
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez OzzMaster » Śr kwi 28, 2010 8:25 pm

Obrazek

:lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
OzzMaster
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): N cze 29, 2008 1:00 pm
Lokalizacja: Śrem

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Cz kwi 29, 2010 7:11 am

No nie wierzę że ktoś to sobie zrobił :lol:
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Żubr » Cz kwi 29, 2010 8:54 am

beka, ale te co Nat wkleił to pierwsza klasa, nawet laik pozna że to już chyba wysokie loty
Obrazek
Avatar użytkownika
Żubr
Żołnierz Fortuny
 
Posty: 1043
Dołączył(a): So gru 27, 2008 1:00 pm

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Cz kwi 29, 2010 10:08 am

Owszem, to Art przez duże A
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez 1984 » Cz kwi 29, 2010 3:29 pm

Nie znacie może jakiegoś fajnego zespołu, którego nazwa zaczyna się na "T", aby sobie wytatuować, ot choćby na ramieniu? Taki jakiś ładny tatuaż :) ;)
searchin', sing and destroy :twisted:
1984
Upiór w Operze
 
Posty: 734
Dołączył(a): N lut 28, 2010 6:12 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Tatuaże

Postprzez Wiwern » Cz kwi 29, 2010 5:16 pm

TSA, Turbo, Testament, Terasbetoni, Tesla, Thin Lizzy, Titus Tommy Gunn, Trans-Siberian Orchestra...
"jesteś ludzkim strzępem - to błąd!
Avatar użytkownika
Wiwern
Kawalerzysta Szatana
 
Posty: 1559
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 1:00 pm
Lokalizacja: Luboń

Re: Tatuaże

Postprzez 1984 » Cz kwi 29, 2010 8:21 pm

"T"rudny wybór ;)
Jednak widać powyżej, że gość to robi z powołania i z pasji, i jest to sztuką w swoim gatunku. Musiałbym mocno i długo myśleć, aby się zdecydować na jakikolwiek i w ogóle na tatuaż.
searchin', sing and destroy :twisted:
1984
Upiór w Operze
 
Posty: 734
Dołączył(a): N lut 28, 2010 6:12 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Tatuaże

Postprzez acidolka » Śr maja 05, 2010 11:25 pm

jestem posiadaczką 2 dziar
jedna mini mini na uchu - sygnatura którą podpisuje się Ślimię
i mały mix na ramieniu
Obrazek
tylko fota słaba

myślę nad kolejną dziabą ale to za jakiś czas bo mam paskudne blizny do zakrycia :)
Obrazek
BARBARIC JUSTICE !
Avatar użytkownika
acidolka
Szalony Ikar
 
Posty: 227
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 10:45 pm
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzeszotary

Re: Tatuaże

Postprzez Andre » Cz maja 06, 2010 6:50 am

Fajnie to wygląda z bliska Acidko, ale z daleka to trochę nierozpoznawalne chyba będzie, takie małe motywy, oprócz tej muuu po środku :).

Długo już to masz :?: bo kolory świetnie się trzymają :).

ps. to fajna dziara http://tnij.org/tattoo_grindcore
Avatar użytkownika
Andre
Szalony Ikar
 
Posty: 435
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 6:03 pm
Lokalizacja: Mundo Cripta

Re: Tatuaże

Postprzez acidolka » Cz maja 06, 2010 11:48 am

no dziarka jest od września a krowa od ponad 3 lat
Obrazek
BARBARIC JUSTICE !
Avatar użytkownika
acidolka
Szalony Ikar
 
Posty: 227
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 10:45 pm
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzeszotary

Re: Tatuaże

Postprzez Smolny » Cz maja 06, 2010 12:36 pm

Ale z Ciebie fanatyczka acidolko... :D Chociaż ja sobie bym pewnie zrobił logo Turbo z motywami z Dead End :lol: W każdym razie nie zanosi się na to bym robił sobie tatuaż na czymkolwiek...
Smolny
Szalony Ikar
 
Posty: 495
Dołączył(a): Wt gru 23, 2008 1:00 pm

Re: Tatuaże

Postprzez acidolka » Cz maja 06, 2010 12:47 pm

na coś trzeba umrzeć nie?
nie palę więc rak płuc wykluczony
więc umrę na fanatyzm :)
Obrazek
BARBARIC JUSTICE !
Avatar użytkownika
acidolka
Szalony Ikar
 
Posty: 227
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 10:45 pm
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzeszotary

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron