Tatuaże

Wszystko i o wszystkim...

Re: Tatuaże

Postprzez Bogini Galaktyk » Śr sie 05, 2009 1:31 am

Tatuaż - czemu nie, nawet mnie to kręci :) ale niech będzie dobrze zrobiony, oryginalny i uzasadniony w jakiś sposób. Najlepiej, zeby miał swoją historię, albo był symbolem danej osoby.

Niestety takie rzeczy szybko mi się nudzą i nie mam pewnosci, że za parę lat jeszcze będzie mi sie podobał taki tatuaż.

Na to jednak jest sposób. Odgrzebuję ten stary temat, bo własnie zaczynam się bawić tatuażami z henny. Trzymają się do dwóch tygodni. Kiedyś miałam taki na obojczyku. Przedstawiał model odkształcenia czasoprzestrzeni wytworzonego przez czarną dziurę - taki lejek :) Na razie bedę eksperymentować na sobie. Jak zaczną wychodzić jakoś sensownie, to będę szukać odważnych, którzy by uzyczyli kawałek siebie do eksperymentów :)
Avatar użytkownika
Bogini Galaktyk
Syn Burzy
 
Posty: 56
Dołączył(a): Wt maja 19, 2009 1:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Tatuaże

Postprzez Frodli » Wt gru 29, 2009 11:43 pm

Nie mam nic przeciwko tatuażom, o ile nie szpecą lub nie są w złym guście, ale sam sobie bym nie zrobił. Podobnie, jak kolczyka.
Podnieś twarz, zaufaj Światłu
Avatar użytkownika
Frodli
Upiór w Operze
 
Posty: 687
Dołączył(a): Wt gru 29, 2009 11:08 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Tatuaże

Postprzez nat54ret » So sty 09, 2010 10:11 pm

.
Ostatnio edytowano Śr wrz 29, 2010 9:01 am przez nat54ret, łącznie edytowano 1 raz
nat54ret
 

Re: Tatuaże

Postprzez cHaSz » So sty 09, 2010 10:17 pm

Ja myslalem zeby wytatulowac sobie Miecz Beruda tylko troche zmodyfikowany :]
Avatar użytkownika
cHaSz
Szalony Ikar
 
Posty: 414
Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 1:00 pm
Lokalizacja: Turek/Wrocław

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Pn sty 11, 2010 11:40 am

Obrazek


Ten jest genialny!
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Zagor » Pn sty 11, 2010 3:13 pm

Ja lubię popatrzeć, ale sam bym się nigdy nie odważył :D Jeżeli tatuaż jest gustowny i pasuje do danej osoby, to ok, ale nie znoszę tatuaży u Pań.
Avatar użytkownika
Zagor
Ostatni Wojownik
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 12:00 am

Re: Tatuaże

Postprzez nat54ret » Pn sty 11, 2010 6:18 pm

.
Ostatnio edytowano Śr wrz 29, 2010 9:02 am przez nat54ret, łącznie edytowano 1 raz
nat54ret
 

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Pn sty 25, 2010 6:05 pm

Moim zdaniem tylko niektórym kobietom pasują tatuaże.

A w takim miejscu widziałem u jednej na własne oczy:

Obrazek
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Caleb » Pn sty 25, 2010 7:03 pm

Po paznokciach widać, że dba o siebie :lol:
VOYTH, Bogusz, Dominik, Krzyżyk, Tomek, Bobiś! Dzięki za wszystko!
Caleb
V.I.P
V.I.P
 
Posty: 1185
Dołączył(a): N maja 24, 2009 2:00 pm
Lokalizacja: pod sceną; techniczny,sklepikarz

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Pn sty 25, 2010 7:05 pm

Wykosztowała się na tatoo i na lakier nie starczyło już :lol:
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Caleb » Pn sty 25, 2010 8:06 pm

Z serii dewiacje, kolejna:

Obrazek
VOYTH, Bogusz, Dominik, Krzyżyk, Tomek, Bobiś! Dzięki za wszystko!
Caleb
V.I.P
V.I.P
 
Posty: 1185
Dołączył(a): N maja 24, 2009 2:00 pm
Lokalizacja: pod sceną; techniczny,sklepikarz

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Wt sty 26, 2010 5:03 pm

Jak dewiacje to:

Obrazek
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Re: Tatuaże

Postprzez Caleb » Wt sty 26, 2010 9:42 pm

Jednak najlepszą rzecz można spieprzyć :(
VOYTH, Bogusz, Dominik, Krzyżyk, Tomek, Bobiś! Dzięki za wszystko!
Caleb
V.I.P
V.I.P
 
Posty: 1185
Dołączył(a): N maja 24, 2009 2:00 pm
Lokalizacja: pod sceną; techniczny,sklepikarz

Re: Tatuaże

Postprzez nat54ret » Wt sty 26, 2010 10:12 pm

.
Ostatnio edytowano Śr wrz 29, 2010 9:02 am przez nat54ret, łącznie edytowano 1 raz
nat54ret
 

Re: Tatuaże

Postprzez Paulo » Śr sty 27, 2010 9:25 am

A wyobraźcie sobie jej faceta jak się będzie męczył ze zdejmowaniem stanika :lol:
Avatar użytkownika
Paulo
Administrator
Administrator
 
Posty: 2801
Dołączył(a): Pt gru 01, 2006 1:00 pm
Lokalizacja: Lowlands Low

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron